Ακόμα και σήμερα η κ. Κεραμέως αγνοεί ότι το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό αποτελεί την ατομική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Κοινοβουλευτική παρέμβαση για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων σε παράλληλη στήριξη, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και σχολικούς νοσηλευτές, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πραγματοποίησαν 52 Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με πρωτοβουλία του βουλευτή Ηρακλείου Σωκράτη Βαρδάκη, καταθέτοντας σχετική ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Συγκεκριμένα, μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στη σχολική κοινότητα η εντολή που δόθηκε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, για περιορισμό των τοποθετήσεων παράλληλων στηρίξεων ανά σχολική μονάδα.
Σύμφωνα με καταγγελίες γονέων και συλλόγων εκπαιδευτικών, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καλούνται από το Υπουργείο να δηλώσουν τα κενά σε παράλληλες στηρίξεις, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και σχολικούς νοσηλευτές ομαδοποιημένα, με τον όρο ο αριθμός τους να μην ξεπερνάει τους 2 ανά σχολική μονάδα, αγνοώντας τις σοβαρές ανάγκες των μαθητών και τα πραγματικά κενά των σχολείων.
Όπως επισημαίνει ο κ. Βαρδάκης, μετά από δύο εξαιρετικά δύσκολες σχολικές χρονιές, οι οποίες είχαν σημαντικές ψυχολογικές, συναισθηματικές, αλλά και μαθησιακές επιπτώσεις στους μαθητές – ιδιαίτερα εκείνους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και χρήζουν παράλληλης στήριξης – η απόφαση αυτή αποδεικνύει την παιδαγωγική και επιστημονική ένδεια του Υπουργείου. Σε πολλές περιπτώσεις, οι γονείς των μαθητών που μένουν χωρίς παράλληλη στήριξη, αναγκάζονται να προσλάβουν ιδιωτική παράλληλη στήριξη με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με ένα τεράστιο κόστος.
Για τους λόγους αυτούς οι βουλευτές καλούν την αρμόδια Υπουργό να απαντήσει σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί, με σκοπό να έχουν καλυφθεί όλες οι ανάγκες των σχολικών μονάδων σε παράλληλη στήριξη, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και σχολικούς νοσηλευτές, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.